ZAKELIJK

Scroll jij ook weer(!) door jouw overvolle inbox?

Je rent van afspraak naar afspraak. Altijd heb je haast en vaak ben je te laat. Je bureau is overvol, om van je inbox maar niet te spreken. En jouw to do lijsten zijn overal.
Kortom: je hebt geen grip op je werk.

Je zou zo graag met een rustig gevoel je werk doen en ook afronden.

Werken met een professional organizer levert je méér tijd en overzicht op. Op je werkplek én in je hoofd.

We gaan samen met het volgende aan de slag:

  • Hoe ga je met je mails om
  • Hoe ga je met je taken om
  • Hoe plan je je agenda in
  • Wat zijn jouw focusmomenten om efficiënt en effectief te werken
  • Hoe houd je je nieuwe routines vol

Kortom, keuzes maken, prioriteiten stellen, structuur aanbrengen, orde en overzicht creëren. Met als resultaat: méér grip op je werk en leven.

Organiseren en opruimen IN TIJD

Wanneer je vaak tijd tekort komt is een taakverdeling en een goede weekplanning heel helpend. Dat biedt structuur en houvast.

Time management, structuur en plannen
Simpel gezegd gaat het om plannen en keuzes maken voor het verdelen van je tijd. ‘Hoe ziet je (week)planning eruit?’ ‘Wat zijn je prioriteiten?’ en ‘Hoe is tijd beter in te delen?’ zijn vragen die aan bod komen en die we aanpakken. Structuur aanbrengen in je leven en werk is aan te leren. Je ontvangt ook handvatten om je omgeving in de actiestand te zetten.

Resultaat:
Je weet waar je aan toe bent. Je hebt structuur voor jou en je gezin en het levert je vrijheid, overzicht en rust op.

Je verlangt naar een overzichtelijke agenda en rust tijdens je werkzaamheden.

Maar je weet nu echt niet waar te beginnen en hoe dat voor elkaar te krijgen? Je hebt nu hulp nodig, iemand die je helpt weer overzicht te krijgen.
Ik kan jou als geen ander helpen: Dit is wat een klant van mij schreef:

‘In vier sessies hielp Hanneke mij om beter overzicht en grip te krijgen op mijn werkprocessen en communicatie. Hanneke zoomt in op mijn persoonlijke aanpak, problemen en wensen. Als geen ander weet zij in de gesprekken tot de kern te komen. Ze legt geen methode op maar gaat op zoek naar individuele blokkades, drijfveren, kwaliteiten en past daar haar structuuradvies op aan. Vanuit die inzichten kwamen verbeteringen die echt vanuit mezelf komen.’

‘An hour of planning can save you 10 hrs of doing’

Zullen we gelijk aan de slag?

Mail me nu om eens koffie te drinken en kennis te maken