Hoe pakken we het aan?
Het effect van afscheid nemen van teveel spullen – het zogenoemde ontspullen – is magisch. Marie Kondo is daarbij een mooie inspiratiebron. Maar overzicht, rust en vrijheid bereiken is zoveel meer dan ontspullen en opruimen. Het gaat om effectief omgaan met tijd, ruimte én spullen. En dat geeft nou nét dat beetje meer grip op je leven en je energie.
De eerste stap is voor jou misschien wel de grootste
En tegelijk de belangrijkste! In een eerste gesprek vertel jij mij wat jouw hekelpunten zijn. Opruimen, organiseren, je tijd effectief indelen. Geef het beestje maar een naam. Ik luister, jij vertelt. Na ongeveer een half uur weten we beiden of ik je kan helpen en of het klikt. Zo’n eerste kennismaking is meestal telefonisch.
Na onze kennismaking:
Doe ik je een voorstel. Deze is volledig op maat. We gaan één of twee keer aan de slag of besluiten op regelmatige basis samen te werken aan jouw project.
Twee van de meest gekozen opties, die goed bevallen:
Staan onze neuzen dezelfde kant op?
Dan gaan we aan de slag. Lekker praktisch en zonder poespas. Misschien een beetje met de Franse slag, maar een tikkeltje streng ben ik wel. Ik begeleid je als een echte cheerleader, maar ben ook jouw stok achter de deur. Jij wilt het aanpakken. Dat krijgen we samen voor elkaar.
De klus is geklaard!
Jouw wens is vervuld. Of, we hebben een begin gemaakt. Je hebt handvatten ontvangen hoe je nieuwe gewoontes vast kunt houden. Natuurlijk is het fijn om te weten of het jou lukt om het vol te houden. Daarom doe ik altijd een evaluatie na een paar weken. ‘Hoe gaat het nu?’ is dan de belangrijkste vraag.
Zullen we samen aan de slag?
Kies gelijk een van de meest gekozen pakketten en bel me voor een eerste kennismaking.
Gedurende het traject waarborg ik jouw privacy en ga ik vertrouwelijk om met je gegevens. Ik handel volgens de beroepsethiek vastgesteld door de NBPO (de Nederlandse Beroepsvereniging van Professional Organizers). Kijk voor meer informatie op NBPO.nl.