AANBOD

Je kunt mij inhuren als professional organizer of project manager

Mijn jarenlange ervaring in het toerisme en events zet ik graag in als project manager of professional organizer. Als geen ander weet ik hoe je een goede klantervaring kunt neerzetten.Vandaar dat ik nog graag bijdraag aan mooie dagevents. Zo sta ik nog regelmatig op reisbeurzen om mijn geliefde Tanzania te verkopen en geef ik presentaties. Of begeleid ik met veel plezier outdoor team events.

Wat doe ik als professional organizer?

Een professional organizer begeleidt en adviseert bij het maken van keuzes, het aanbrengen van structuur en het creëren van orde en overzicht in tijd en ruimte.

Wat je van mij als professional organizer mag verwachten, is dat je nieuwe gewoontes aanleert. Zodat je jouw tijd effectiever inzet, net als je spullen. Mijn hands-on hulp betekent dat we samen aan de slag gaan. Plus je leert hoe je het volhoudt. Zodat je er blijvend plezier van hebt. Ik ben aangesloten bij de Nederlandse beroepsvereniging voor Professional Organizers (NBPO) en werk volgens de door hen opgestelde gedragscode.

Enkele mooie resultaten:

  • een logische indeling van de spullen in je leven en in je huis;
  • overzicht in je (financiële) administratie;
  • een overzichtelijke actielijst;
  • efficiënt en effectief werken;
  • een realistische en overzichtelijke agenda;
  • een gestroomlijnd huishouden of kantoor;
  • rust in je leven.

Niet alleen thuis en op kantoor krijg je rust en overzicht, ook fysiek en mentaal zul je effect merken. Keuzes maken, prioriteiten stellen, structuur aanbrengen, orde en overzicht creëren. Dat geeft simpelweg méér grip op je leven.

Particulier

Organiseren en opruimen IN SPULLEN

Een ruimte of huis aanpakken: opruimen, organiseren of (anders) inrichten.
Bijvoorbeeld als:

  • je kleiner gaat wonen;
  • er een sterfgeval is;
  • je keuken of garage te vol is;
  • Een ruimte of huis opruimen, inrichten of anders inrichten.

Resultaat:
Minder spullen en de basis op orde. Thuis in eigen huis. Je vindt wat je nodig hebt. Zoeken is overbodig, je hebt overzicht.

Organiseren en opruimen IN TIJD

Wanneer je vaak tijd tekort komt is een taakverdeling en een goede weekplanning heel helpend. Dat biedt structuur en houvast.

Time management, structuur en plannen
Simpel gezegd gaat het om plannen en keuzes maken voor het verdelen van je tijd. ‘Hoe ziet je (week)planning eruit?’ ‘Wat zijn je prioriteiten?’ en ‘Hoe is tijd beter in te delen?’ zijn vragen die aan bod komen en die we aanpakken. Structuur aanbrengen in je leven en werk is aan te leren. Je ontvangt ook handvatten om je omgeving in de actiestand te zetten.

Resultaat:
Je weet waar je aan toe bent. Je hebt structuur voor jou en je gezin en het levert je vrijheid, overzicht en rust op.

‘An hour of planning can save you 10 hrs of doing’

Zakelijk

Op je werkplek

Voor iedereen die structuur wil aanbrengen en inzicht wil in tijdsbesteding, op zijn of haar werkplek.

Organiseren, plannen en timemanagement
Prioriteiten stellen en organiseren van je kantoor in spullen en in tijd. ‘Hoe houd ik mijn administratie onder controle?’, ‘Hoe breng ik structuur aan in mijn documenten en inbox?’, ‘Hoe besteed ik mijn tijd en hoe kan ik het beste werken?’

Doel: effectiever werken, je inbox op orde plus een planning die klopt.

Je leert onder andere hoe je:

  • jouw week indeelt en een realistische weekplanning maakt;
  • jouw mailbox op een gestructureerde manier verwerkt;
  • time management toepast in je werk;
  • structuur aanbrengt in de spullen op je werkplek;
  • in kaart brengt en ontdekt wat jouw focusmomenten zijn.

Zullen we gelijk aan de slag?

Kijk hier voor mijn aanpak en de mogelijkheden.